varför ska det vara så svårt?

Helvet vad svårt livet ska va då
och asså älskling jag vill inte gör dig ledsen, men liksom jag gillar två st. Dig och en till men ååååååh. vad fan ska jag göra?
Men gud, varför göra det så svårt för mig att välja nu när allt var så bra?!

Aja dagen iaf;
blev väckt av simon
kolla på tv o sånt
sov igen xD iaf jag xD
åt o tv o sånt
sminka mig o det
drog fram
vänta på Tomas
Tomas kom<3
vi gick o träffa Johan? <3
var med dom och var på Göta o sånt
sen så drog Toma
sen drog johan
sen typ drog jag och simon te bibblan o sånt tror jag
haha mitt minne är kasst
o puss på att dagen var bäst och mysigast
med älsklingen och johan (a <333'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0