väntar på att klockan ska rinna iväg

Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska rinna iväg eller vad det nu heter. För vid typ 9 så ska jag gå till Emma. Där ska jag nog äta frukost sen dra till Mariestad med Emma. Och vad som väntar där får ni höra om senare. För övrigt är la inte dagen så speciell eller så mycket planerat. Det beror lite på när jag kommer hem sen. Men det blir nog nattplasket idag och innan det ska jag nog vara med sötsaken Johan och med Simon hoppas jag iaf. Dagen igår blev jätte bra och lyckad. Problemet som jag har kan jag inte skriva här eftersom att det finns folk som läser som inte får läsa det så därför skriver jag det inte här. Om ni vill veta kan ni la smsa till mig elle nått. Eller asså det är EN person som inte får veta det. Fast den personen vet det säkert redan men ändå. Och jag vet att ni säkert hatar när jag skriver så här. Men haha, ni kommer va sååå nyfikna sen elle nått typ xD.... Asså nu sitter jag här som sagt och skriver för jag har tråkigt och väntar på att klockan ska rinna iväg (repris). Det kommer nog bli ett litet roligt inlägg det här. Bvhahahaha. Mitt humör idag är att jag är glad och flummig än så länge, fast jag har lite problem och så eller asså det finns ett problem som jag inte kan lösa. För aa. Som sagt det finns personer som läser som inte får få reda på det här (ännu en repris)...
Haha det blir bara massa repriser här märker jag. Men nu ska jag sluta skriva elle nått. Men ni får ha det bäst. Jag skriver ett till inlägg sen om dagen när den är klar.
Ha det bääääst allihopa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0