tack Emma<3

puss på att Emma gjorde min dag bäääst. Fast dagen är ju inte slut än. Nattplasket idag då babes. kommer äga sönder<3
Aja dagen; vakna, duscha, gjorde i ordning mig, drog till Emma, åt, sminka mig, fixa mitt hår, Emma sminka sig så jag drog te datan, satt där. Åkte till Mariestad... Träffa Peter elle vad han nu heter som skulle ta våra modell bilder. Vi drog till öme vart var vi först? joo, folkets park. En bild som vi tog där blev jag såååå kär i. Sen drog vi till gammlastan elle vad det nu heter. Där blev det med massa fina biler:DD Sen så drog vi till nån brygga elle vad det nu heter. Och där blev det med massa bra bilder. Och det var skit kul iaf:D
Han fick mig att la med tänderna på vissa kort haha. Och jag tyckte att dom flesta bilderna var fina iaf. På fredaa blir det att ta mer modell bilder dåå. Fast det är inte samma person. Men samanlagt idag tog vi 100 bilder xD
tack Emma<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Det var kul gumman! Bilderna har kommit upp nu också så du får komma hit och kolla på dom sen!

2009-02-12 @ 10:43:45
URL: http://lindgrenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0