Sov hos Emma ((;

 Förra helgen sov jag hos Emma, fast hon var ju inte hemma, elle asså hon kom hem på natten. Men typ aja det var mysit. Kusinerna sov med dääär<3
Tog några bilder som jag förmobligen kommer lägga in i slutet av detta inlägget.
Asså gud, jag vill uppfylla mina drömmar och jobba i stockholm och käna pengar.
Det är min dröm, att få jobba som modell
Nån som tror att jag kommer lyckas?

Börjar med en bild på mig och snyggingarna

sen en bild på mig och sötnowzen Ida<333
Gumman, jag slår vad om att du kommer bli den sötaste personen på jorden när du blir storre
Och att du kommer få alla dina drömmar uppfyllda
Och den snyggaste killen i skolan


Men aja, när vi sen vakna hos emma år vi lite sen gick vi ut, kommer lite bilder från det med;

haha åka pulka på plastpåsar gick rätt så bra, men det gjorde ont
och det gjorde inte lite ont, det ser ni på mina bilder
Här är värkligen en bild med bevis på att det gjorde ont;

bvhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0