nattplasket

nattplasket igår var så där. I början var det segt som fan sen blev det bättre. Typ jag och Alexandra drog dit, vi drog in med kläderna först o satte oss och kolla på lite. Sen drog vi in och bytte om. Sen drog vi och satte oss och kolla igen. Sen drog typ till det stooooooooora bassängen haha och satte oss där och chilla. O det var massa folk som skvätte vatten på mig så mitt smink börja rinna. Då tvätta jag bort det svart. O vet ni vad? Sen doppa jag mig xD
Sen så typ satte sig Alexandra med i vattnet och då typ aa kommer inte ihåg. Sen hända massa saker. Och Alexandra drog upp snörerna på min överdel och typ Johan bara; men det är lungt det är bara jag här... Sen så aja knööööt honn igen. Sen drog hon upp det igen o massa skit. Sen typ drog vi till lilla. Sen drog vi till den stora igen. O ja, Alexandra och Johan gjorde det alllllllra bäääst. Calle och Rasse gjorde det bra.
Men sen efter en stund drog jag, Alexandra och Johan till den liilla varma saken. Då kom David o då typ rörda Johan mig och David baa rör inte min tjej. Och johan baa min tjej!
Massa skoj på dagen iaf ((;<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0