Lid med mig

Jag är hemma från skolan idag med...
Dagen är la inte planerad så mycket, ska iaf plugga till provet i morgon för i mor´gon blir det skola om det inte händer nått annat som gör att jag inte ska gå dit.
Jag tror att ni fattar, typ nu är jag i Sil för att hälsa på moster lite, sen ska vi gå och hämta Liam.
Sen hem till oss och laga met, sen så kommer alla kusiner som är i skolan nu så ska vi äta mat.
Hahahaha, kanske ibnte världens godaste jag tror att det blir potatismos med fiskpinnar.
Jag är faktist ganska näjd över mitt långa inlä'gg igår, lite besviken blev jag idag när jag inte hade fått några kommentarer. Buuuuh, kommentera mycket nu för då blir jag glad.
Börjar känna att jag har sjukt ont i huvudet. Asså ska mina sjuka eller vad man nu säger aldrig gå över eller?
Imorgon ska jag iaf gå till skolan, det är bestämt som sagt, om det nu inte händer någo annat.
Men jag får la snart gå och vara social mot älsklings moster Carro.
Det är som sagt henne jag är här för att träffa.
Men ni får ha det bäst, skriver og lite mer ikväll....
Det här kanske inte bev ett jätte lång inlägg, men lie skrev jag iaf.

Måsta bara säga/skriva en sak, att jag saknar min älskling sjukt mycket asså.
Har inte träffat han på en vecka nu...
Buuuuh, lid med mig

Kommentarer
Postat av: maddis

ska ni laga met :)?

2009-02-26 @ 16:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0