jag är simons sötnos<3



simon älskling, jag saknar dig sjukt mycket. En halv jävla vecka utan dig. Fatta att det är svårt. Aja jag får la försöka att vara glad med allt annat folk. Och asså bli inte ledsen över allt som jag har skrivit. Men du tar bara allt så ja vad säger man. Asså jag vet inte vad man säger. Men liksom om jag skulle göra slut med dig och bli tsm med en annan så får du inte börja skära dig igen. För innerstinne kommer det alltid att vara vi. Jag behöver bara lite tid att tänka på. Om man nu säger så. Och du får appppsolut inte ta livet av dig för att jag gör slut och blir tsm med en annan. Men som sagt jag har inte gjort slut än och är inte säker på att jag kommer göra det heller. Vi lever dagar som dom kommer, och försöker va så mycket som möjligt så kanske jag får mer känslor för dig. Får tillbaka allt det som har försvunnit. Men det kommer alltid att vara vi innerstinne...
love u forever<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0