Inte skrivit på länge

Det var någon som sa att jag itne skulle skaffa en ny blogg men det tycker faktist jag om jag ska vara ärlig. Denna bloggen, elle asså jag börjar tröttna på den nu. Men samtidigt så kanske jag ändå inte ska skaffa en ny blogg
Asså jag lovar, jag ska försöka bli bättre på att skriva här...

***

Kom föresten på igår att jag inte hade skrivt här på länge, så tänkte att det kanske skulle vara bra och göra det nu så ni får veta lite mer om mitt liv.
För övrigt mår jag kanska bra, det är nått i min mun som är jätte svullet ;O Trodde att det var mina halsmandlar först men det var det ju inte eftersom att det syns när jag så här gapar. Så jag har jätte ont i halsen och kan knappt svälja, det är jätte jobbigt.
Så idag var jag hemme ifrån skolan då, men asså det tycker jag är sjukt. Jag får inte åka in till doktorn förens det att jag har feber. Liksom hallå? Alla andra gånger när jag har haft halsflus har jag inte haft feber.
Jävla sjuka doktorer eller vad det nu heter.
Skolan går la ganska bra, ska ha en prov på Fredag som jag inte vet någonting om. Men det är typ på hela världen och sånt. Liksom hallå eller, kanske dags för mig att börja plugga till det. Känner ju för fan att jag inte kan någonting.

I Fredags fick jag åka in till akuten, det fick jag bara för att;
I Fredags åkte vi till kulhult med typ skolan, och då åkte vi typ 15 pers på kanske typ 4 tefat och 4 pulkor.
Sen så släppte typ jag och Erika alla andra så vi åkte själva ner på ett tefat, och vi åkte i U-backen för er som har varit där. Och då typ började vi volta runt, jag var nog den som volta runt mest.
Så först fick jag typ en ordenklig smäll på huvudet sen en i nacken. Sen så händer det massa andra saker i kulhult också som gjort att jag fick ont.
Så typ när vi kom hem där ifrån och när jag var hemma då så sov jag från det att jag kom hem. Gick upp några gånger, och typ berätta för mamma att jag hade jätte ont och så, jag var typ yr och såg lite suddigt.
Så vid kanske aa kommer inte ihåg vilken tid, kanske 6-7 eller något kom Emma och hämta mig och mamma så vi fick åka till akuten i Lidköping.
Egentligen så skulle jag vart på U.M.K eller U.K.M eller vad det nu heter. Men eftersom att jag mådde så dåligt så blev det inget med det....

En sak är la ganska bra med skolan, att det inte är så himmlans långt kvar till påsklovet :D
Inga stora förväntingar över det lovet. Men på påskafton ska jag och familjen hem till familjen Johansson och vara där. Älsklingen kanske hänger med, kanske inte är nått jag ska hoppas på men ändå. Asså han säger massa saker, men den gör han det inte eller aa ni fattar?

***

Moster Caroline är i Götene nu och sitter barnvakt åt mina kusiner, Marie och Jonas (kusinernas föräldrar) åker till Italien i morron. Jag tror att det var till Italien dom skulle. Så Carro ska vara här tills på Lördag tror jag det var.
På Fredag ska nog jag dit och sova där med dom...
LÄÄÄÄÄNGTAR;D
Jag saknar min Carre jätte mycket, känns som om jag inte träffat henne på år.

***

Aja, det har inte hänt så mycket annars i veckan och så. Inte i helgen heller....
Men nu måsta jag värkligen gå och plugga nu till mitt prov på Fredag...
OMG, hur ska jag lära mig allt det?!
Det är liksom på hela världen och jag kan typ ingenting.........
;O
Men ni får ha det bäääst

/ Pusspuss Madde

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är bäst. Kramar i massor från Mormor

2009-02-26 @ 18:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0