fredag kl 2 händer det igen

På fredag klockan 2 händer det igen!:DDDD
Haha jag har bestämt mig för att detta ska bli ett JÄÄTTTTE LÅNGT inlägg här på min blogg. Men jag har värkligen inget att skriva om. Och ni som orkar läsa detta flummiga inlägg är bääääst!
Aja, vad fan ska jag skriva om?! Joo, jag saknar min Carro meest och mormor och Kent<3 Och min älskling Simon meed så klart. Som ni vet tror jag så i morgon ska jag och Emma ta mer modell kort, fast den här gången inne i en studio... Det ser jag fram emot. Sen så är la inte Fredagen planerad så mycket, mer än att jag ska va med sötsaken Johan:DD<3 I Fredags förraveckan fyllde min kusin Agnes år. Det har inte vart något kalas än vad jag minns? Haha mitt minne är ju så där lagom kasst. Vad ska jag skriva mer om då? Asså jag pallar inte dela upp det här i olika stycken. Det ser mycket längre ut om det inte är det. Haha... Ja jag vet, jag ska slå rekord i att skriva det längsta inlägget i min blogg i alla andras med. Haha tror ni jag kommer lyckas? Det tror inte jag.
Men fy fan, lovet är ju snart sluuut:'( Palla med skolan och palla med våran cp-lärare Stefan elle? han är fan helt stööörd i hövvet. Åter igen till det här; vad ska jag skriva om?
För alla er som läser det här och som har bilddagboken. Jag tycker att ni ska lägga till mig som vän och bevaka mig!
På bdb heter jag; xSimonsBabe .... Lägg till mig nuuu! NUUU!
En sak som jag tycker är bra; glöm dina bekymer i morgon kommer nya.
Fast det lyder ju inte jag kan jag ju inte påstå.
Börjar det bli långt nu? Neej inte tillräckligt. Hahaha jag vill ha godis, och kakor. Mummmms...
Och jag vill ha dig :$ mummmmmmmms<3
Haha jag kan inte påst att jag har skrivit nått viktigt i detta inlägget. Eller heter det ens inlägget och det dära?
Hahahaha jag är bäst.se. Nej så kan man inte säga, elle jo efter som att jag sa det precis. Eller jag sa det ju inte. Jag skrev det. Men gud vilket onödigt inlägg det här blir. Jag=klantigast.se
Vet ni vad jag sa när jag var liten? när jag prata i sömnen, haha jag sa att jag villa färga mitt hår lila.
Men det kommer aldrig att hända för det vill jag värkligen inte nu.
Men jag vill ha tillbaka mitt långa hår som jag hade i soooooommmmmmmras!
Mitt långa bruuuna hår<3333 Fy fan vad jag älskade det, asså jag har färgat mitt hår massor av gånger och slingat. Jag har haft blont, svart, alla möjliga färger av brunt och rött vad mer? Kanske bara är det?
Aja, idag blev man dissad av Johan, elle jag dissa han först. Men sen när jag väl kunnde va så skulle han göra iordning sina skidor odh det för han ska åka skirder med Danne.B elle jag tror att dom är och åker nu?
Men imorgon ska jag vara med han:DDDD<3
Är det långt nu då? nej kanske inte tillräklig än, stavas det såe?
Kvällen är inte planerad, blir la att duscha, kolla på tv och sitta vid datan. Kusinen kanske kommer hit sen förhopppppningsvis.
Emma vet du när Agnes ska ha kalas?
Men nu börjar det bli jobbigt att sitta här och skriva om typ ingenting. Haha
Aja nu lägger jag ner det här. Haaa det bäääst allehoooopa, pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: Caroline Lund

Vad kul att du har fått tagit fotomodells kort nu, o snällt av emma o ordna det:)

Ville bara säga att jag saknar dig massor.

Älskar dig gumman!

2009-02-12 @ 22:18:42
Postat av: Emma

Agnes kalas är på söndag typ klockan 2 tror jag. Nu ses vi om en stund :) Du får komma hit innan fotningen och så gör vi iordning dig som förra gången. Jag är sjuk men jag ska försöka att äta lite ipren för din skull! <3

2009-02-13 @ 10:58:47
Postat av: ballish

Hhahahah madde orka skriva så mkt :P <3

2009-02-25 @ 22:30:50
URL: http://axelssonjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0