bvhahahahahahahahaha'

Nu till den självsäkra sidan av mig elle heter det så? haha
aja;
Mitt namn är Madeleine vilken alla redan visste xD jag är inte ful, jag är ganska söt om jag får säga det själv. Men som sagt alla har inte samma smak. På bilder som jag inte blir lyckad på får inte visa på datan!
Asså om du tror att du kan sänka mig till botten kommer du inte lyckas, elle jo om du krossar mitt hjärta.
Fast den enda som kan sänka mig till botten det är jag själv
Och bvhahahaha, nån är cool du är coolare jag är coolast
jag är bäääääst'
och jaa, jag kan bete mig som en biatch elle som en fjortis men om du har problem med det så kan du dra åt helvete
asså det här är kanske lite oseriöst men ändå
fan, jag behöver lite uppmuntring men efter som det inte är nån som gör mig glad så får jag la göra det själv
och jaaaa jag älskar min humor hahaha'
kanske skriver mer sen, byebye fuckers


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är alltid bäst. Kram mormor

2009-02-06 @ 17:03:56
Postat av: Emma

du är bäst! <3

2009-02-08 @ 10:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0