Bara bra med mig, nästan iaf

Jag mår ganska bra, lite förkyld och sånt där men för övrigt är det bra
Har varit en hel skolvecka nu, elle ja det är ju en till dag i morron med.
Fast var ju inte i skolan i går, mådde inte så bra...
I morgon fyller min pappa 34 år och min morfar fyller också år i morgon men hur många år vet jag inte o_O
Läste nått om att barie har funnits i 50 år nu? Själv kommer jag ihåg när man lekte med det som liten. Tror jag hade över 50 stycken. Haha... Ohjaa pengar har gått till att köpa barbie dockor och kläder och sånt till dom. Fanns det nått bättre än att leka med dom som liten? Kommer ihåg varje gång när jag skulle åka till pappa när jag jämt hade med mig den dära STORA röda väskan ÖVERFULL med barbiedockor och det sjuka är ju att jag aldrig lekte med dom hos pappa typ, men ändå hade jag med mig dom. Haha aja jag var som jag var. Och jag är som jag är xD
Skolan idag var bäääst, och puss på Thom, Fredrik och Adam som gjorde min dag i skolan bäääst. Efter skolan va jag med älsklingen och tomten....
Vi typ chilla på ica och sånt dära.


Asså jag känner mig inte nöjd, jag börjar få känslor för en annan person. Men jag skulle aldrig klara av att göra slut med Simon. Så asssså gud, vad fan ska jag göra....
Liksom jag vill inte göra slut med Simon och det för då skulle han bli sur på mig och då skulle inte vi va vänner och inget skulle bli som det var liksom. Och jag skulle inte klara av ett liv utan honom. Så aja
livet är inte alltid lätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0