Förlåt förlåt

Förlåt alla som jag lovade att jag skulle lägga in bilder på bloggen idag. Men hinner tyvärr inte det.
Ska försöka hinna med det imorron iaf.
Men först är det skola sen är det parken och sånt, men får hoppas att jag hinner det. Och om  jag inte hinner det LOVAR jag att jag ska försöka att komma ihåg att lägga in bilderna från Egypten.

Jag saknar er där uppe i Örebro :(
Men hoppas iaf att vi träffas innan julafton och om inte det träffas vi ju då!
Sen så saknar jag Emma som har åkt till Egypten nu.
Hon och nettan åkte dit i förrgår trorrja de var.
Linus.

Har inte så mycket mer att skriva nu. Men ni får ha en bra kväll. Själv ska jag fixa mig för sängen snart.
Det blir ju skola imorgon.

Godnatt, sovgott!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0