Stockholm...

har varit jätte bra och sånt. MEN jag saknar min äksling nått så in i helvete! Men i morron får jag träffa han :D Äntligen.

Och svar till någon som skrev sitt namn som: Människa eller människan eller vad fan det ni var
Du skrev att du hade hört att jag hade gjort slut och blitt tsm med en annan sen gjorde slut med han  och blitt tsm med Simon igen. Det var sant.
Men jag har frågat massa folk och dom säger att dt inte räknas.
För jag gjorde slut i kanske 1 och en halv dag. Sen blev vi tsm igen.
Så jag + många andra skulle säga att vi har vart tsm i sju månader.
Sen får du tycka vad du vill, men det här är så jag + många andra tycker. Bara så atte du vet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0