Heej...

... jag tänkte tipsa om lite låtar som jag tkr är bra. Och vissa låtar kanske är lite gammla men jag tycker att dom är bra ändå. Ni kan la kommentera innan ni går. Och dom är inte i någon speciell ordning. Liksom den översta är inte bäst och den nedersta är inte sämst.
Så ni vet. För det var inte så jag skrev det.

Keri hilson- Knock you down
Pitbull- I know u want me
Usher- Moving mountains
David guetta- When love takes over
Serani- No game
Kick- Ge mig lite mer
Ne-Yo- So sick
Eminem- When i'm gone
Eminem- Beautiful
Soulja boy- Kiss me thru the phone
Britney Spears- It u seek amy
Jojo- Too Little to late
Jordin Sparks- One step at a time
Mario Vazquez- Gallery
Chris Brown- Superhuman
Chris Brown- No air
Brandy- Right here


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0