Måndag 20 Aprill

Det blev ingen skola för mig idag )':
Eller ledsen och ledsen är jag la inte, men men.
Det blev ingen skola bara för att jag har sjukt ont i halsen men det börjar lite smått gå över nu.
Sen så har jag fått väldigt ont i magen under dagen.

Igår kom jag hem från pappa vid 5. Åkte dit i Lördags vid 5.
Det har inte hänt så mycket under den tiden som jag vart hos pappa.
Kommer komma lite bilder från när jag var hos pappa senare eller snart eller något.

Jag saknar min älskade moster Carro sjukt mycket. Och min älskade mormor Lena, och självklart världens bäääästa Emma (L)
Det är ju ni som gör mitt liv värt att leva.
Sen så saknar jag Simon, fast vi har typwe bara bråkat från lördan vid 5 och i stort sett hela Söndagen.

Och jag har nästan inget mer att säga än förlåt.
Det är bara en person som vet det än så länge, men men.
Jag är inte säker på att ännu mer folk ska få reda på det. Men om ni skulle vilja veta så fråga på ming msn, eller ring eller smsa till mig.
Men jag kan ju inte påstå att jag är speciellt stolt över det. Men så kan det gå om men inte mår bra.
Men nu ska jag städa klart mitt rum, lägger in bilderna senare.
Ha det bra så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0