Livet är ingen dans på rosor!

Var ju inte i skolan i Måndags
Men i Tisdags
Inte igår och inte idag, har haft migrän och skit )':
Fyfaaan, lid med mig asså

Jag har hittat mina nya favvo låtar ;D
några av dom är;
The Larssons - vi svävar fram
Grits - My life be likes

Eminem - Lose yourself



Det är nog dom som är bäst.

Det känns jätta jobbigt, för jag måsta plugga geografi, engelska och svenska till i morron. För troligtvis ska jag till skolan i morron. För migränen och det börjar bli bättre.
Sen så saknar jag Emma sjukt mycket, men du har la fullt upp med dina vänner.
Och carro, fast det är klart du bor ju i Örebro, men i morron syns vi?
För mamma ska ju ha kalas i morron, hon har fyllt 30.
Så i morron blir det för släkten dåe.

Nu vet jag hela min klass inför 7:an
Och jag ska gå i 7c som jag alltid har velat, för det är det enda som låter bra, liksom 7a låter stört, osv. Det är bara 7c som låter bra.
Klassen värkar vara bra, känner ju inte alla. Men några. Och dom jag känner är bara bra. Det finns la några som jag helst hade önskat gick i en annan klass, men men. Man kan inte alltid få som man vill.

Seriöst, jag ångrar mig så. Även om jag har gjort några varje dag. Men förlåt.
Men ååh jag ångrar det, liksom ååååååh! Varför? Jo visst, det är skönt för stunden, o slippa tänka på allt. Men efter det? neej!
Och fan, jag trodde att jag hade slutat med sånt.
Men om någon vill prata med mig, så säger jag gärna. Emma jag har ju försökt få tag i dig, men det har inte gått. Det är ju dig och Carro jag helst pratar med. Du kan la höra av dig när du ser det här eller nått. Skulle vara skönt att få ur sig det.
Sen så vill jag bara gråta hela tiden, men det går inte!


Kommer några nya redigerade bilder sen, alla är kanske inte bra men men!
Livet är ingen jävla dans på rosor, även om man önska det!



Pallar inte mer bilder nu!

Men ha det bäst <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0