jag vet att jag är en stark tjej

Tack Carro och mormor för era kommentarer. Det betyder jätte mycket.
Och ja Carro jag vet att jag är en stak tjej, för jag klarade av lite mer än tre år utan att bo hos mamma.
Jag har klarat av att se mamma hög och allt det där. 
Jag har klarat av o gått ifrån mamma när hon har varit hög.
Det är också en dag jag minns. 

Jag var med Matilda och någon mer hemma hos mamma och greven var där. Så skulle jag gå in till vardagsrummet och fråga mamma om jag fick gå ut, men när jag nästan var där, såg jag att greven satt och sniffa och då frågade mamma; får jag prova?
Jag blev jätte ledsen och sa bara att jag gick ut, så vi gick över balkongen och gick till mormor.
Men jag grät inte, jag visade det inte på utsidan.
Sånt har jag varit med om i över tre år, fast när jag flyttade till mormor blev allt bättre.
Sen så minns jag en dag när jag hade fått flytta hem, när vi bodde i kråkslottet och jag kom hem från skolan.
Erik kom ut och mötte mig och sa att mamma hade ont i hövvet så jag skulle få åka till mormor.
Men så dum var jag inte, jag gick inte på det. Jag visste att mamma hade tatt för mycket tabletter. Det är något jag har fått lära mig, jag vet när folk ljuger om tabletter.

Och under åren hos mormor, Carro, Sofie, Aida och Anna ja i stort sett alla av carros kompisar har sett mig gråta, skratta och allt det där.
Jag minns när Aida tog av sig sin toffs och jag blev jätte räd och sprang iväg. Jag var jätte rädd för hennes hår. När hon hade det utsläppt. Hon såg ut som en häxa elle nått då. Haha
Och alla gånger som jag och Aida har lekt ''björnen sover'' inne på carros rum på hennes matta

Tack för att ni tog hand om mig, och fanns där när jag behövde er och allt (L) Det betyder mycket för mig
Även om jag har varit tvungen att gå upp flera gånger på nätterna för att hämta Carro
Och Carro, minns du när du hade tandvärk? Du bara låg på golvet och skrek, så vi åkte någon stans där vi fick sitta och vänta i flera timmer, sen fick du en spruta sen var det bara att åka hem igen


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är underbar Madde. Älskar dej så mycke. Kramar i massor från Mormor

2009-04-19 @ 11:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0