fortfarande onsdag o 8 april

26 November drar jag, pappa, Malin, Sandra, Alexander, Johan och Kristoffer till Egypten och är där i en vecka.
Göttisch de!
Vi ska va i Hurgada
Kommer lite bilder på hotellet nu;



Det ser riktigt gött ut att åka dit. Det blir ju första gången jag flyger flygplan och första gången jag har i ett varmt land så det ser jag väldigt mycket fram emot. Gött ska det bli ovh jag längter verikligen

Men nu ropa mamma och sa att jag skulle hjälpa henne med maten så det får jag la göra d¨å
Är ju skit hungrig, men ha det bäst

Kommentarer
Postat av: Caroline Lund

Åhhh va kul för dig gumman, du som så gärna vill åka utomlands=)

2009-04-08 @ 22:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0