3-7 April

I fredas var skolan ganska soooft
Massa chill på rasterna och sånt
Sen åkte jag med Simon hem, myyyys då
Sen åkte jag till Pappa
Satt och snacka med Malin hela kvällen, sen kom pappa hem då åt vi och kollade på tv
Sen på Lördagen, åkte jag, Malin, Sandra och lillebror Alexander in till Skövde
Malin köpte ett par skor till sig själv, och två par till Kristoffer
Sen åkte vi hem till axvall då gick jag ut o satte mig och sola i två timmar
Men efter en timma gick jag och Malin och köpte glass, sen gick vi tillbaka och då sola jag igen
Sen kolla vi på tv och sånt där
Sen på Söndagen satt jag mest i soffan och myste med mia bröder
Sen åkte jag hem till mamma och då kom älsklingen då åkte jag med honom hem och sov där
Myyyyyyys (L)
Vi gick iaf o la oss vid 4-5
Sen så istort sett av hela Måndagen låg vi i hans säng och myste
Massa myyyys <3
Sen åkte vi hem till mig vid 6 elle 5 elle vad klockan nu var
Då gick jag in o bada o duscha så då drog simon ut en stund
Sen mysssste vi ännu mer (L)
Inatt blir det kanske en natt utan Simon och jag tycker att alla ska tycka synd om mig för det kommer bli extremt tråkigt och ensamt
Att sova brevid honom är ju det bästa som finns (L)

***
Märkte att det blev massa ''sen,sen,sen'' i detta inlägget. Haha men så kan det gå
Vi har ju pööösklöööv nu, och jag har inte ätit ett enda ägg på pååås iår, elle jo ett
Det åt jag på en macka hos pappa xD


Haha sos är ju här nu, och jag sitter inne på mitt rum och dom sitter i vardasgrummet
och dom pratar om mig och simon
Mamma säger; ja dom hånglar ju värkligen ordänkligt!
*hahaha*
Och jo det är la sant, har massa sugmärken över hela kroppen
O taffs taffs o smek smek

Haha jaojao, men glömm inte kommentera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0