Söndag

heej allehopa! Nu sitter jag och har tråkigt. Pratar med min gullunge i tele. O det är flumm. Och idag har det la varit ganske bra. Det är ju Söndag, inte en så kul dag. En Söndag är alltid trög och tråkigt. Åkte på kalas vid kl 6 typ. Och först då vakna jag till. Men som sagt, Söndagar är sega. Jaja, så då gick jag och sminka mig. Sen har det blivit att plugga Spanska, Engelska och typ Svensk-Matte, det var la inte så svårt. Kunnda ganska mycket redan.  Men var ju inte  i skolan typ helle förra veckan typ. Var bara där på tisdag.
Men jaja, nu ska vi inte gå tillbaka så långt bak i tiden. Jag saknar min Simon, men har bara varit utan han i typ en eller två dar. Men i morron får jag träffa han  ~Jippie~. Och ja vet inte vad jag ska skriva här mer. Har inte så mycket mer att säga. Det jag skrev i det ''jätte långa'' inläggat, lite ändrar jag la på, för idag har jag typ inte skrattat eller leet något, men gråtit har jag idag. Men på kalaset blev det skratt. Idag, ja man kan nästan säga att det har varit en deperimerad dag.
Men jaja, alla har la sina mindre bra dagar.
Nu ska jag nog försöka skriva klart det här inlägget, blev inte så mycket eller så bra. Men ibland är jag bättre och iblan sämre på att komma ihåg vad jag ska skriva.


Jag funderar på vad som har hänt med mig och mitt minnne. Jag minns typ inte vikka dar jag har varit i skolan och vikka jag inte har varit där. Nån som vill hjälpa mig att minnas det?


Nu blirre att logga ut här, och logga in på bilddagboken och se om det har hänt något, sen blirre la tv o typ sova.
Ha det bäst

Kommentarer
Postat av: Emma

du är bara så bäst Madeleine Weber. Nu och för alltid.

2008-09-30 @ 17:36:40
URL: http://lindgrenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0