Fredag-Lördag

Dagen igår blev inte så misslyckad, bara början. Erika ville ju inte gå ut med mig och ida. Men sen är Ida hade åkt hem fick jag med mig Erika. Så vi var med Tomas och Simon. Sen så gick vi till rampen och tröka, för pauo och jojo var med Simon och Tomas när vi kom. Så jag och Erika gick typ där ifrån. Men Simon ville va med mig och inte med Pauo och Jojo så han gick med oss, tomas med. Men när vi hade gått en stund tyckte jag att min väska var tung. Så jag satte mig på marken och tog upp allt som låg i den. Det var ganska mycket saker. Sen la jag i allt igen. Så gick vi mot typ Netto eller något. Och köpte tuggumin. Sen så skulle Erika hem. Så vi följde henne. Jag orkar inte skriva mer om vad som hände, men det var kul iaf. Men en sak måste jag berätta, jag tugga ett helt paken med stora såna dära tuggumi. Och Simon tugga 25 st såna dära tuggumi. Och som var STORA. Tomas tugga ett paket, vi såg roliga ut kan man lungt säga! Tog några kort på oss, men orkar inte lägga upp dom. Vet itne riktigt vart min kamera är heller. Måste hitta den, för jag ska snart iväg till badhuset med mamma,lillebror,mammaskille,mormor,mormorsgubbe,hans dotter,kusinerna,moster,o mostersgubbe. Jaja Sen blirre la att umgås med dom hela dan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0