Fredag

 Idag har det varit världens sämsta dag typ eller något. Jag har varit på dåligt humör hela dan. Får la hoppas det blir bättre snart. Jag har varit med min kusin idag. Jag är förbånade över mig själv, för jag fråga Ida om vi skulle städa mitt rum, och hon sa typ baa ''visst'', s¨å vi har städat mitt rum idag. Blev la lite bättre, haha vi stor-städa det ju inte, bara plocka upp saker från golvet och sånt, bättre än inget. Och nu ska vi snart äta. Sen vet jag inte vad jag ska göra. Ska la ut och va med kompisar sen. Får la se, det bli kanske bara att va med Simon o Tomas, kanske ske te epa-träffen eller vad det nu heter och träffa lite mer folk. Men jag mena inget dumt mot kusinen Ida när jag säger att det är världens sämsta dag idag. Det är bara det ätt jag är på dåligt humör och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0