Onsdag

Tjaoo! Idag har inte jag varit i skolan, så min dag har varit gansla tråkig. Händet la inte så mycket senare helle, blir la tv o sånt. jag var inte i skolan för att jag har sjukt ont i min mage. Hoppas att det går över snart.
Jag har funderat på en sak, jag e la typ en helt valig tjej. Men jag har funderat på att bli emo, just med håret iaf. Kanske inte direkt med kläder och smink. För jag tycker att på det sättet dom har håret och med barnsliga-hårspännen och sånt, asså det tycker jag e sjukt fint o gulligt.
Jag vet att det e många som jag känner som läser det här och tänker herregud, hur kommer hon se ut. Men det är mitt hår, inte erat.
Jag måste fram till Ica och köpa hårsprey o moss eller nåt!
Inte bara för det jag just har skrivit om, mitt hår ser så jävla tråkigt ut. Det är jätte fint och så tack vare Emma, men neej.

Det var det jag ville säga/skriva.
Ha det b'äst <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0