Helgen

 På bilden, jag och älsklingen Johan<333
Du betyder så sjukt mycket. Vi för alltid<3
 På bilden jag o älsk <333

Om vi hade varit tsm sen första gången vi blev det, hade det varit 13 veckor IDAG! <333
Jag klarar inte en sekund utan dig.



 På bilden, jag och min bby Alexandra<3
Du betyder så sjukt mycket, alltid vi bby<3
På bilden jag och min bby<3

Utan dig hade jag inte mått så bra som jag gör nu.
Kännt dig i hela mitt liv nu<3



 På bilden jag och min söötis Simon. Men kolla bara på Simon
Du betyder sjukt mycket. Du kommer alltid ha den största platsen i mitt hjärta<3
 På bilden jag och min söötis<3
När jag såg dig första gången trodde jag inte att det skulle bli så här bra. Men jag ångrar inte att vi blev så bra vänner.
Utan dig skulle mitt liv gå skit<3



Jag har tråkigt så jag ladda upp lite bilder. Prata nyss med pappa i telefonen och berätta att jag hade färgat mitt hår, och att jag själv är ledsen för det jag gjorde ( svek dom ). Men han är nöjd över att jag själv sa att jag hade gjort fel.
Saknaden innom mig till pappa,Malin,Stoffe,Kurre,Nasse,Wezla och Groffe börjar bli enorm. Vad som än händer kommer jag älskar er. Jag har sagt till många att vissa saker som ni gör är låga, men det står jag för. Alla har sina bra och dåliga sider. Men det finns ingen som är perfekt. Nästa gång som det är pappas helg, eller vet inte om man kan säga så nu, efter som jag mest bestämmer om jag vill dit eller inte. Men jaja nästa gång jag ska/skulle va där regelbundet så ska jag åka dit. Det bestämde vi. Om det inte kommer något emellan så klart, typ nåt kalas eller något.

Annars har jag inte gjort så mycket. Skolan var la soft. Sen gick jag omkring lite med Alex sen kom älsk och Simon och på samma gång kom Albin, Freddy, Wille och nån mer. Men dom drog ganske fort. Sen skulle Johan hem och Alex gick till bussen. Så jag och Simon gick till badhuset och träffa massa folk. Och jag fick massa blöta kramar. Och Calle.J sa att jag skulle pussa han på kinden och det gjorde jag, men han var ju blöt då jag blev med blöt. Sen skulle Simon hem och då drog jag med hem. Och satte mig här, här sitter jag nu kvar. Har ätit lite och så. Ikväll händer la inte så mycket. Inte imorron heller tror jag. Simon är ju hos sin pappa, Johan o Alex med. Alla är hos sin pappa, men inte jag. På Söndag tror jag att jag ska leeka med älsklingen och Simon eller något. Får se vad jag hittar på i helgen.

Ni kanske det är lite tråkigt för ni vat ju inte vilka alla är, och jag bara skriver massa namn hela tidet typ. Liksom '' idag har jag varit med Simon och i morgon ska jag vara med Danne, Thom, Alex. H '' osv. Men sån är jag, det är bara lära sig leva med det.
 Nu ska jag sitta kvar här o lägga upp lite bilder på bdb tror jag. Sen blirre la tv o sånt.
Ha det bäst

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad söta ni är

2008-10-17 @ 21:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0