Lördag och Söndag

Igår på dan hände det saker som jag värkligen inte ville skulle hända, men det hände ändå.
Men på kvällen lyckades det komma skratt ut min mun och ett leende på mina läppar. Men vad är bättra än att se folk må bra. Sp att se min älskade Carro på bra humör, o mamma o Erika. Givetvis alla andra med. Det blev en lyckat kväll iaf. Och puss på att den ägde sönder eran.
Men på kvällen då, jag o Erik åkte o hämta mamma. Jag tror att jag ålte med, minns inte det. Men sen gick mamma in i duscha och jag satt vid datan, sen så sminka jag mig och hon sig. Sen så gick jag, Erik och mamma ner till Sofie och Camill. För dom skulle ha inflyttnings-fest. Så där var vi, sen så kom Alexandra. Sen så blev klockan lite mer o folk blev lite fullare. Till slut blev dom ganska fulla kan man säga? Så jag och Alexandra gick upp. Sen så kom Carro, mamma och Ida upp. Och då var Carro igång och skulle damnusga med Liams leksaks-damnsugare och jag trode jag skulle skratta ihjäl asså. En till sak som hände nere hos Sofie och Camill som bara var bäst är att när Camill skulle dansa med Anna så började han sjunga, jag kommer inte ihåg vad, men det var något förjävla kult iaf. Tror typ det va nåt '' baaa, laaa, daaa'' som sagt så jävla roligt lät det. Så där i soffan satt jag o Alex och skratta. Men jaja, sen så åkte alla iväg till Skara för att festa änumer, så jag och Alexandra var barnvakter åt Liam <3 Men han sov ju så det var ingen fara. Och det var flumm asså, alltid kul med dig.
Sen så idag vakna jag av att min söötis Simon ringde och väckte mig, så både jag och Alexandra vakna av att det vibrera. Den så drog Alexandra hem och då var jag med Simon och Tomas. Sen blev det dator och Tv resten av dagen.  Och ja, finns inte så mycket mer att säga/skriva/berätta. Mer än att jag älskar Simon mest av allt i hela världen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0