Måndag

Idag har det inte hänt så mycket, kanske ska börja med ett heej.
Nu tar vi om det :
Heejsan allihopa som läser det här, idag har det inte hänt så mycket. Först var det skola första lektionen gick la bra, sen blev det rast och så blev min lärare ''sjuk'', när vi i våran glass fick reda på det blev alla jätte glada. Stefan ( min lärare ) är som sagt inte så omtyckt av någon i våran klass. Vissa börjar la vänja sig med han. Sen restan av dagen hade vi Lola och Therese ( stavning ). Och det bästa av allt, vi ska inte ha Stefan på hela veckan :) Det blit två hela veckor utan han med andra ord assa, för nästa vecka har vi jue lov. Men jaja, efter skolan så gick jag hem o träffa Simon lite, sen gick jag upp och åt sen satte jag mig vid datan. Sen kom Tomas hit då blev det flumm. Lite senare kom Albin. Då satt vi lite vid datan sen gick vi ut, och Albin cykla in i en vägg. Så jävla smart e han. Sen gick vi o träffa Johan, sen dissa vi han men han skulle ändå hem, men innan det hade Albin dratt, men jag och Tomas gick iaf och träffa Simon en stund, och då ville jag att Alexandra skulle komma ut så hon kom ut. Sen så drog Simon in igen, för han fick inte va ute egentligen. Sen så skulle jag hem och då tog jag Tomas med sig, så Alexandra gick in. Men sen när vi typ var halvägs framme ringde Simon, och då gick Tomas dit igen för hans mamma vär det och när jag kom hem satte jag mig här. Och då blev jag glad, för Emmma skrev till mig eller aa.

Emma: Vad ska du göra på Torsdag?
Madde: Jag vet inte, hurså?
Emma: Jo för jag vet vad du ska göra
Emma: Vill du veta?
Madde: Mm?
Emma:
vi ska gå på världspremiären av high school musical 3 :D jag har skaffat biljetter!

Madde: Vart då ? :D
Emma: Det är du, jag Fia och så får du ta med dig en kompis, vem du vill
Emma: Skövde
Madde: Okeej
Madde: Aa
Madde: När då?
Emma: Jag bjuder dig :D eftesom det aldrig blev av med narnia, men din kompis får betala själv
Emma: Lite efter 18
Madde: Okeej

Och så klart att jag vill gå, liksom det handlar om trean i high school musical...

lite till dom tråkiga sakerna nu då, imorgon ska jag på begravning, första gången jag är på den begravning. Kag vet inte vad jag ska ha på mig :S Men imorgon innan begravningen så ska mormor hämta mig sen ska vi åka dit.

Efter får la se vad som händer, om jag e för ledsen eller något så stannar jag la hemma. Annars åker jag hem och byter om och sånt, sen blirre la gårn elle nåt. Tror det. Men jag vet inte än hur jag mår efter som sagt.

om ni undrar varför jag skriver lite konstigt ibland så är det för att det är kul, jag bara skämta. För att det blir så bara, men nu ska jag sova elle nåt.
Det det b'äst !!!
puss o hej


 




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0