Fredag

Hejsan, trala la, jag skrev typ sist jag skrev det där om mitt hår, men så blev det inte! För jag får aldrig till det med mitt hår. Men Linus kom iaf tre minuter efter jag skrev det, så åkte vi fram o köpte hår-sprey o moss. Men sen så när jag kom hem spreya jag massa hår-sprey i mitt hår, men det gick inte! Sen gjorde jag min svenska läxa. Sen sov jag elle nåt, prata med Simon i tele meeh.

Igår blev det skola sen vara med Alex en stund sen åkte jag till Skövde med Emma, Fia o Jenny ( stavning? ). Och är Emma värkligen värld att ha körkort ?  
Men sen i Slövde skulle vi till biltema, sen tll Partaj ( stavning ). Och där va vi i en timme elle nåt,
Emma: deen här va fin, elle ska jag ta den här. Men ska inte ni ha nåt?
Sen så gick vi därifrån utan att köpa något. Sen åkte vi till bion o såg High School Mucikal 3 <3333
Zac Afron ä min!!! Inte din Emma! Och asså den filmen ä bäst <333
På vägen hem, asså Emma, ska du ha hörkort? Kör upp på trotoarkaten och på väg ner i diket o slalom på vägen.
Och massa sånt.

Idag blev det skola, sen va med Alex en stund sen träffa Simon. Sen kom typ Tomas o massa skit.
och hela den här jävla veckan har jag varit på dåligt humör?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0