Fredag

Hejsan, nu var det länge sen jag skrev här!
Igår var det skola, det söög jue.
Men rasterna var flumm. Sen gick jag hem. Sen kom typ Simon o Tomas till mig o lite efter det kom Alex till mig. Sen typ flumma vi. Sen så gick Simon o Tomas. Så jag o Alex flumma lite själva, sen blev det flera lager smink, o massa hår-spray. O skit, o fjortsfrill<3 Asså det ä bäst med dig/er! Sen så gick vi till ica o sen träffa vi Thom, Flisan, Lillen o Danne. O sen var jag o Alex tvungna o skynda oss till Simon o Tomas för dom hade typ väntat på oss i 2 timmar. Men till slut kom vi. Sen när vi kom skulle Simon dra o byta om. Så jag o Alex gick till discot men det var ju bara små barn där då.
Men vi gick in o hällsa på Olav. Ohh gud vad sööt han är. Men jaja, sen så gick jag o Alex. Sen efter någon stund så blev det tid för oss att du på disco, början var la bra.Men sen blev allt skit, för Johan var där, o jag bara sket i han hela tin eller asså ha, sen kom han fram till mig o smällde till mig, men han hade druckigt:( o sen blev jag ledsen så jag, Thom, Lillen, Danne, Simon, Sebben o Alex gick ut o dom trösta mig å så, o undra vad som hade hänt såa sa jag det. O då gick Danne o Thom in o sa att jag gjorde slut o Danne smällde till han på käften o skit. O Thom tog tag i hans tröja o sa att han aldrig skulle tröra mig mer. Sen så blev jag så jävla ledsen så vi gick ut o då stod Thom o Alex o Simon o Sebben o alla dom o krama mig o sånt, jag älskar er så jävla mycket<3 Tack för att ni var där o trösta mig<3 Det betyder!
Jajajaj. nu orkar jag inte skriva mer.
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0