Tisdag-Onsdag

Heejsan, märkte att det var ett tag sen jag skrev här. Så nu när jag satt och hade tråkigt, finns inte så mycket och göra. Så varför inte skriva lite i min blogg,
Hmm, igår var jag hemma hela den tills klockan blev 6. Men jaja jag tänkte ''fan vad mitt rum ser ut''. Så jag började städa, så från typ 2-3 tills klockan blev 6 städade jag mitt rum. Lite mublering blev det också. Ganska nöjd faktist. Flyttade på min säng, det är la den största förändringen. Senare kom Simon o Tomas hit då gick vi ut, sen gick vi till Natt-plaset. Först skulle jag inte bada. Men blev det för tråkigt så jag och Fanny gick hem till mig och hämtade mina bad-kläder. Men Fanny hade badat så hon gick i tjock-tröja och bad-byxer o skor då. Sen gick vi tillbaka o bada. Och det första som händer när man inte har badat innan och är på väg till lilla poooolen så blir man iputt i den STORA KALLA bassängen. Fan för dig Sebben :@ Men sen blev det bad o så. Sen så sov Simon hos mig. Och typ sen så vakna jag av att han typ kittla mig. Sen så gick jag upp o sminka mig sen åt vi. Sen typ gick vi till Anton.S sen gick vi till sil-kiosken, det var länge sen man satt där o chilla. Men idag var det dags att friska upp gammla minnen. Men halvägs framme skulle Anton.S hem, men jag och Simon gick dit, o sen åkte Calle förbi så han stanna där en stund. Sen kom Tomas, men sen när han kom skulle jag till tand-läkarn. Sen typ var jag med Simon o Tomas o då gick vi till gårn, och där var det inget liv kan man lungt säga. Sen kom jag hem o satte mig här. Nu ska jag inte göra så mycket, skriva klart det här sen blirre la bilddagboken och msn elle nåt. Om mitt kära msn funkar.

Jag vet inte vad jag ska göra, jag vet inte vad jag vill. Igår tog det slut pga något, och du säger att det var för att jag hade gjort det och för att han gör det och massa sånt där varje gång jag fråga. Men varje gång jag fråga så fick jag ett helt nytt svar. Jag skrev dumma saker om dig, gjorde dumma saker mot dig. Men ändå skrev du att du saknar mig och sånt. Och bara för att jag älskar dig så otroligt mycket så gav jag vårat förhållande en chans till. Och jag hoppas värkligen att det blir lyckat nu. Jag skulle kunna ge det hur många chanser som hällst om det inte funkar, men jag måste leva vidare någon gång. Men nu är det vi igen, men ärligt. Jag vet inte vad jag vill längre, mina händer bara skriver något i ett sms eller på msn. Min mun bara uppnar sig och säger saker som det inte var tänkt. Mina armar öppnar sig och kramar dig fast jag inte vill. Min mun finns helt plötsigt framför din mun när det inte var tänkt. Jag vet inte helt ärligt inte vad jag vill längre. Mina hjärna säger en sak och hjärtat en annan. Vilket ska jag lyssna på?
Men vad skulle jag göra utan dig, liksom att vara kär handlar inte om att hitta nån att leva med. Utan att hitta någon man inte kan leva utan.
Och jag kan helt enkelt inte leva utan dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0