Två personer

Det blev lite överdrivet det här, det kommer inte bli som du vill.


Vad fan skulle jag göra utan dig, du är värkligen det bästa som har hänt mig. Och jag hatar att va utan dig, jag hatar att bråka med dig. Men ändå gör vi det!

 Bilden är på den bästa personen som finns<3
Utan dig skulle jag inte få det liv jag alltid velat ha. Det finns inte ord till hur jävla mycket du betyder för mig. Det finns inte ett så stort tal, så jag skulle aldrig kunna skriva eller säga hur jävla mycket du betyder för mig. Den som tar dig ifrån mig kommer dö inom kort. Min vänskap till dig är oslagbar. Hoppas du säger det samma om/till mig. Du har fått mig på bättre humör när jag har mått dåligt. Den som inte gillar dig missar något sort.

Jag kommer kanske lägga in ett till inlägg sen, var bara tvungen att skriva det här. Det översta handlar INTE om Simon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0