Lördag

Ärligt, kan man ha så tråkigt som jag ha nu? Jag får snart värsta utbrottet. Hjälp mig?
Det finns värkligen inget att göra, Simon är hos sin pappa, Johan är hos sin pappa, Alex  x2 är hos sin pappa, Carro ska ut ikväll, Emma ska ut ikväll. Och jag kan inte sitta vid datorn hela livet. Herregud! Och det finns ingen rolig inne på msn, det finns värkligen ingat att göra. Det finns liksom inget bra på tv, o desutom är jag ingen direkt tv-tittare. Händer la ibland att man tittar på tv. Kanske ska gå ner till Sofie en stund, men göra vad vet jag inte. Jag vill att Simon, Johan, Tomas, Albin och Alexandra.H eller Alexanda A.L ska va med mig! Kusinen Ida kanske kan komma hit och sove, elle det kanske är försent nu.
Visst är det roligt när jag berättar om hur jävla tråkigt jag har?!
Annars har det inte hänt så mycket idag, varit lite med Emma sen åkte vi till Lidköping för där skulle mina kusiner och sånt åka gokart. På vägen dit fick Emma blåsa i en sån där sak som poliser har. Och det såg nog bra ut, för Jonny ( emmas pappa ) satt bredvid och drack öl. Men för Emmas del gick det bra. Sen när vi var där började David och William åka i varsinn och Jonas och Oskar i en. Sen åkte Ida och Linus. Sen åkte Linus och Agnes. Sen blev oskar lite avendsjuk eller något så han fick åka två varv med Linus. Men två när Oskar och Linus började åka så åkta jag, Emma, Nettan, David och William hem. Men vi skulle släppa av William och David hemma hos William. Sen när vi kom hem till Emma hände det inte så mycket, vi spela ett spel o så. Men jag skulle hem ganske snart och äta. Sen satte jag mig här, och här sitter jag kvar och har aset tråkigt!

Jag tog en liten paus med att skriva, gick ner till Sofie men sen skulle jag gå upp för att kolla efter musik till dom.
Så nu har jag la inte riktigt lika tråkigt, men tråkigt har jag. O dom sa att det inte skulle va fjortiz musik, lyckat. Har ju mest sån musik på min data!
Men några låtar ska jag la lyckas hitta.

Imorron händer la inte så mycket. Blir kalas sen va med Tomas o kanske Albin o älsk eller något. Vet inte riktigt.
Ne vet du vad, nu kommer jag inte på något mer att skriva mer än att Addi är sjukt sööt, tss xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0