Inte nödvändigt att läsa

Allt började tack vara pauo, hon gav mig ditt nummer och din msn. Vi började snacka. Jag visste vem du var sen långt innan. Har alltid gillat dig, men först då blev det allvar. Jag började få mycket känslor för dig, du började få känslor för mig. Jag frågade om du skulle kunna bli tsm med mig. Du sa ja. Du frågade om jag skulle kunna bli tsm med dig. Jag sa ja. Sen frågade du om det skulle bli vi. Jag sa ja och blev jätte glad, pauo gick och skrek över hela Götene att jag och du var tsm. Men sen ångra hon sig och ville inte va kompis med någon utav oss längre. Bara för att du och hon gjort slut några dar innan. Vi blev då tsm den 18 Juli, ett datum jag aldrig vill glömma. Det höll i typ 1-2 månader. Sen var det dags att göra slut, sen blev det vi igen efter några dar, Det höll i typ 1-3 veckor.Sen tog det slut och efter några dagar igen blev vi tsm. Sen så hända samma sak typ 2 gånger till. Men igår gjorde du slut med mig och sa att det var slut, inget mer. Jag blev sur för att du inte hade någo anledning till att göra det och skrev massa saker om dig på bdb att du var dum och sånt,. Men se på natt-plasket kom du fram och var med mig, Simon och Tomas. Redan då visste jag att det skulle bli vi igen. Simon sa hela tin att det skulle bli vi, men vi båda nekade det. Fast jag tror att vi båda visste att han hade rätt, för alla andra gånger han sagt så och vi nekat det så blev vi det ändå. Men iaf så på natt-plasket när du kom fram och dom andra gick iväg för att hoppa så började vi typ så här prata eller asså om varför det blev så och varför jag hatade dig och så. Men det gjorde jag ju inte inerstinne. Så jag sa att jag inte hatade dig. Men sen skulle du hem så vi hann inte rikigt avsluta vårt samtal. Men sen när klockan började bli 12 och alla skulle va ute ur bad-huset så gick alla upp, du hade redan gått. Men när jag kom ut tog jag upp min mobil, jag hade fått tre sms av dig som det stod att du saknade mig på och att du gillade mig mycket. Men jag var säker på att jag inte ville ha dig tillbaka, men inerstinne ville jag det. Sen när jag vakna så såg jag att jag hade fått ett sms av dig som det stod att du ville att jag skulle ge dig en chans till. Så jag gav dig en chans till. Den här gången ska det bli bra!
Älskar dig Johan <333


Vet inte varför jag skrev det här, men jag har tråkigt. Så jag vet inte vad jag ska göra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0