Onsag 1 Oktober

heejsan, idag var det okej i skolan, nästa kul. Matten var helt okej, xD, vi skulle försöka klara ut saker o sånt. O jag o Alex fick jobba ihop, David var också med. Och jag har itne varit med på idrotten 4 ggr irad nu, så idag fick jag gå upp till klassrummet o jobba, men jag bara satt o måla, jag=olydig. Bilden va la med okej. Engelskan va trök, jag jobba med Daniel, för jag sitter breve David, men han va inte där då. Dagen har varit soft! Elller skolan har varit soft idag!
Men nu vet jag inte vad jag ska göra, sitter här och har trökigt, lyssnar på musik, o msn o sånt. '' Pussycat Dolls- When i grow up'' och '' pussycat dolls- Out of this club ''.
Ska snart plugga Spanska och Engelska. Sen kanske det blir att gå till gårn eller något. Vet inte vad jag ska hitta på...


Jag saknar min sötunge<333 Har inte träffat han på två dar eller något tre kanske. Han har utegångsföbud, o jag vet varför. Men tror inte jag får skriva det här, så vem som hällst kan läsa.
Han har det svårt nu, och han mår inte alls bra. JAG stoppar HAN att göra vissa saker. Jag är nöjd, men det är bara för att jag betyder så mycket för han och han för mig. Så här bra emellan oss trode jag aldrig att det skulle bli. Men det är inget jag ångrar. För utan våran vänskap hade inte jag kuna levt nu. Jag har så sjukt mycket minnen mad han, och ändå har vi bara varit kompisar i typ 3 månader eller något. Och tack vare typ Calle och Johan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0