Typ vecka

Heejsan, asså den som kommentera med ''Tjockis'' det är inte så lätt att vara den jag vill vara för då kanske jag bara blir accepterad av dom som jag inte vill bli det va. Med andra ord då kanske jag bli accepterad av dom som jag hatar, som jag absolut inte vill bli accepterad av. Men jag vet ärligt talat inte. Jag nöjer mig med den jag är nu. Men som alla säger jag e inte samma person som för typ ett år sen. Emma du skrev det själv i din blogg. Dom som inte nöjer sig med mitt jag nu gör inte det men jag orkar inte ändra på mig hela tiden för asså det blir bara jobbigt då. Men ajaaa...
Jag har inte varit i skolan på hela veckan förutom i Måndags men då mådde jag inte bra. Jag har varit hemma för att jag har varit så förlkyld, haft migrän och mått illa. Allt i en smäll. Men Simon var här i Tisdags och igår det blev typ bara mysss vid datan o tven sen så igår kom min baby Alexandra hit meed. Idag blirre nog tv, data och att sova. Ska ju åkte till Örebro imorgon och hälsa på min älskade mormor och hennes ''gubbe'' Kent. Och Simon ska nog hänga med då blir det ju änu bättre.



Och jag älskar min Simon meest av alllllt <3

Kommentarer
Postat av: Lena

Madde du ska vara den du är. Du är underbar. Älskar dej

2008-12-01 @ 15:23:13
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Att kalla Madde tjock är samma sak som att kalla en ko för hund, med andra ord helt omöjligt

2008-12-01 @ 20:02:16
URL: http://sofieb.blogg.se/
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Att kalla Madde tjock är samma sak som att kalla en ko för hund, med andra ord helt omöjligt

2008-12-01 @ 20:02:19
URL: http://sofieb.blogg.se/
Postat av: Emma

du vet att jag vill att du ska va den du är :)

2008-12-02 @ 10:31:08
URL: http://lindgrenemma.blogg.se/
Postat av: Tjockis

Kommentaren signerades med "tjockis", alltså har inte madde kallats för tjock. Tydligt nog?

2008-12-11 @ 10:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0