Lördag-Söndag

Heeey, igår var jag först med Albin, Erik och Anton sen åkte jag hem till och åt sen skulle vi till Skara och åka skridskor. Detn gick faktist rätt bra. Sen så när jag kom hem hände det inte så mycket satt bi datan o leekte i ett program som man redigerar bilder i. Dom blev gansla lyckade kanske lägger upp några bilder på dom sen. Sen idag när jag vakna satte jag mig vid datan sen så sminka jag mig och skit sen så blev det till västerby och leka med Albin, Erik och Anton. Sen så gick jag hem och satt vid datan. Sen så åkte jag till Sil till mina husiner som kom hem ifrån Värmland idag. Sen så åkte jag hem och satt vid datan. Nu sitter jag kvar här och saknar min Carro som åker till Thailand i morgon och kommer hem om en månad. Saknaden kommer bli enorm. Sen så fyller min älskade mormor som alltid har funnits vid min sida 50 år idag. Stort grattis på henne. Och i morgon är det Måndag, en dålig dag för så kommer vi ha våran riktiga lärare Stefan *buuuh huu, snyft*. Nu ska jag snart gå ifrån datan o sova xD





Det var ''EGO'' bilder <3

   Det var bilder på mig och min gumma Alexandra <3


Sen har jag bara en bild på mig och älsklingen Simon


Ha det bäst, älskar min Erik <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer alltid älska dej. Kramar i massor från Mor-Mor

2008-11-25 @ 19:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0