Lördag-Tisdag

Jag trodde att jag hade bestämt mig för att inte ge dig några mer chanser efter det sista som var mellan oss, men neej då.
Men jag vet ärligt talat inte om jag ha känslor för dig. Men ändå klarar jag mig inte utan dig, liksom jag är inte kär i dig tror jag. Inte på samma sätt som jag har varit i alla andra. Du kan få mig berätta hemligheter för dig, även fast jag vet att vissa utav dom kommer du sprida ut. Jag älskar dig Johan, har alltid gjort och kommer alltid göra. Även om det inte alltid märks på mig.
Förlåt Anton för det jag gjorde. Men vi kännde inte varandra sp bra. Och det värka som om du hade känslor för massa andra. Men du kommer alltid finnas i mitt hjärta. Du kommer inte ha den största platsen men du kommer finnas där. Och det vet du.
Jag blir avis när du är med andra tjejer. Jag kan till och med bli sur på dig. Även fast det inte är något mer än vänskap mellan oss vill jag inte att du ska bli tilsammmans med någon annan än mig. Men jag är inte kär i dig. Men jag vill inte att du ska vara tilsammas men någon. Du är min ingen annans. Jag är din och ingen annans. Även om jag har kille. Men om jag skulle vara tvungen att välja mellan dig och han skulle jag välja dig. Jag vill att du ska vete det. För jag älskar dig så jävla mycket.

I helgen var jag på ullared och handlade lite kläder och så. Sen på kvällen åkte jag till pappa. Det var riktigt länge sen nu. Och gud vad min älskade lillebror Kristoffer hade växt. Jag hade värkligen saknat er. Sen så kom jag hem vid 12 på söndan. Då gick jag mamma, Erik, Camill, Sofie, Liam och Engla ut för att ta lite fina kort. Kommer lite bilder från det.

     Engla                         Jag                           Liam                       Jag                            Sofie
Sen var jag med Simon, Alex och Tomas, och det var mysit och kuligt värre.
Och i Måndags var det dags för skola igen efter ett underbart lov. Men skolan gick bra. Skolan är ju bara bäst nu när inte våran lärare Stefan är där. Sen på kvällen eller aa typ var jag med Simon, Tomas och Alexandra Lindblom Ask. Och det var bara bäst, tror aldrig jag har haft roligare. Eller jo det har jag men dom minnena vill jag inte minnas. Och här kommer några bilder givetvis:
                
Alex, frillan som räknas   Tomas, frillan som räknas   Jag, frillan som räknas   och en sööt bild på simon
Det var måndan.

Sen var det Tisdag. Då gjorde jag inte så mycket. Leekte med Simon, Tomas, Alex och Alex. O vi typ kolla på Anton och deras fotbolls träning. Sen så träffa vi Johan lite. Sen gick Alex hem. Och Tomas och Simon skulle tra och spela trummor. Då gick jag och Alex en annan alex asså och kolla på folk som bada i bad huset. Men vi fick inte gå in så vi var utanför. Sen så gick vi till gårn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0