Typ helgen

Igår var jag med Simon och Tomas sen skulle Simon på nåt klass-disco typ. Och då stod jag och Tomas och kolla in igenom fönstrerna. Och jag gillade inte det jagså, För JOHAN MIN KILLE danse hela tiden med KARIN och TAFFSADE HELA TIDEN PÅ HENNES RÖV. Jag blev så jävla ledsen. Sen så gick vi därifrån och skit och på vägen hem var jag på väg och börja stor gråta. Men jaja sen så tog sen slut, fyy faan vad trött jag är på allt det här. Men jaja och så klart så hade jag känslor för ANTON<3 och han för mig så då blev det vi. Haha jag är inte så mycket bättre jag. Sen så idag så skrev han att han gillade två stycken och jag bara ahhha vilka då? O han baa dig och Clara. Sen så tog det slut för han valde Clara ist för mig. Sen så började Erik.B en snygg kille smsa med mig xD o han skrav att han gilla mig o skit. Och då skrav jag att jag gilla han. Sen typ så skrev Anton att han ångra sig o att han tyckte att vi skulle bli tsm igen. Och herregud vilket liv asså. Men jaja, vissa folk vet mer än andra vad kärlek och känslor betyder. Men nu är det jag och Anton igen. Vet inte om jag vill det. Men jaja får se hur det går. 
KILLAR HAR ALVARLIGA PROBLEM.


Titta in på min bilddagbok och kommentera någon bild :)

Namn: xSimonsFlikka

Gästlösen: saknardej


Idag har jag inte gjort så mycket. Åkte till Örebro vid 8 på morgonen sen kom vi fram vid 10. Då åkte vi till Lindesbeg och kolla i afärer och fika. Sen så gick vi in på en afär o carra tog upp en sak, sen sa hon bara: Vart fan fick jag tag i den här? Så klockrent

Sen så skulle hon prova om en tomte kunde stå upp då trilla den ner på golvet.

Sen så såg hon en kossa hon ba: Ohh en kossa.

En till sak som är så sjukt konstigt roligt, det var så här bananer i en sak och hon tog upp en och bara: en danan, usch den lukta syp

Sen så gick vi förbi en skål med typ ''lotsas'' godis i carra baa: Madde. godis. Sen sa hon ba det var ju as hårt.

Jag ba börja gap flabba, för hon viska det när hon sa det.  
Haha sen så skulle vi gå och hyra film så skulle hon ta fram en film ur en fylla då trilla massa filmer ner.
Det är min moster det, haha.
Jaja ikväll blir det la tv, film och godis. Mysit värre <3 Älskar er (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0