Örebro

Nu sitter jag Örebro, är hos min mormor och hennes gubbe. Carro är också här. I Lördags åkte jag och Nettan upp hit sen så åkte vi in till Lindesberg och kolla lite i afärer. Sen så åkte vi hem till mormor igen och åt. Sen åkte Nettan hem då blev det data och mysmys framför tven. Sen i Söndags åkte vi in till Lindesberg en stund för Carro skulle sola. Sen typ åkte vi hem igen och åt lite o så. Sen så började jag må illa o så, så då kände jag inte precis för att sätta mig på bussen i Örebro och åka hem till Götene. Sen så i Måndags hände det inte så mycket, satt vi datan, åt och så. Var inne i Lindesberg en stund. Sen idag ska jag åka hem, så jag är hemma nåt vid 20 i 7. Då tror jag att min älskling Alexandra Hanikappad ska komma och möta mig vid bussen sen så ska vi gå till Västerby och leka med Erik och Albin tror jag, Simon ska nog vara med mee. Jag måste säga att vjag har saknat alla mina cp-ungar i Götenen jätte mycket. Älskar er mest<3 I veckan vet jag inte riktigt vad som händer. Skolan och så. Leeksa med Anton o massa folk i veckan.
Men nu ska jag typ inte göra något. Kolla lite o skit på datan. Sen sminka mig o så sen åka in till Örebro.



Älskar Anton, Erik, Albin, Thom, Lillen, Daniel, Simon, Tomas, Basri, Alexandra, Alexandra, Flisan, Natta, Jossan, Elin o Jojo. Tack för att ni finns (a <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0