Onsdag

Jag är ovanligt sur och ledsen på många personer i veckan och så för alla bara dissar mig och sen så är det nån ungjävel som har loggat in på min ''gammla'' bilddagbok och ändrat lösenord, gästlösen och den dära mailen som man måste fylla i om man har glömmt lösenordet. Det är asså nån som har snott min bilddagbok och loggat in och lagt in massa bilder, skrivit till massa folk att jag gillar dom, och aa allt sånt där. Spelat mig och så med andra ord. Men bara för att dom bytte mail så kan jag skaffa en nys, vilket jag redan har gjort. I veckan har det inte hänt så mycket, vart med kompisar och vart i skolan mesta delen. Jag måsta säga att jag saknar tiderna jag och Emma hade förr väldigt mycket. Jag vet inte riktigt vad det är med mig, alla sägar att jag har förändrats. Att dom inte känner igen mig längre och så. Jag vet inte riktigt heller vem jag är nu, vet till och med inte vem jag vill vara för att alla ska bli nöjda. Jag känner knappt mig själv längre, för ett år sen drygt var jag en helt annan person.
Jag saknar Carro också väldigt mycket, men henna får jag träffa imorgon tror jag iaf, hon åker ju till thailand på fredag, saknade kommer va enorm efter henne när hon har åkt. Hur fan ska jag klara mig.
Annars är det la bra, förutom att det har hänt lite saker och så men jaja sånt är livet. Nu ska jag snart gå och lägga mig. Men det är förfärligt för på Måndag kommer min lärare tillbaka till våran klass, men han ska bara jobba halvtid i två veckor eller vad det nu var. Men han har inte jobbat i våran klass eller asså i våran skola på 3-5 veckor kommer ihåg exat. Men gud vad den ''underbara'' tiden har gått fort.
Släng gärna en liten kommentar innan ni trycker bort min blogg.

Kyss på er och ha det bäst!<3

Kommentarer
Postat av: Caroline Lund

i love you babe:)

Jag skickar ett mess sen när jag är på bussen så bestämmer vi när ja ska komma förbi eller hur vi ska göra. PUSS!

2008-11-20 @ 13:38:08
Postat av: Emma

Jag kommer alltid finnas här för dig sötnos. Hur du än ser ut och vem du än vill vara.

2008-11-22 @ 10:40:53
URL: http://lindgrenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0