älska 2008

Året 08 har varit det bästa året i hela mitt liv. Det årat slår alla andra.
Alla minnen från det här året är bara för bäääst.
Vänner har kommit och vänner har gått.
Jag har både förlorat vänner och fått nya vänner.
Vänner har svikit och förlåtit.
Jag har skrattat så mycket under det här året.
Fast jag har gråtit ganska mycket med.
Så detta året har både vart jobbigt och bra.

Det har hänt många dåliga saker men mest bra saker.
Jag har ganska många ''R'' på mina armar. Men eftersom det inte var djupt så kommer dom
förmodligen att åka bort med åren.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Du är underbar.

2008-12-08 @ 11:35:37
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Vart kan man få se dem fina bilderna på dig u din nya klänning? Kram

2008-12-16 @ 21:49:48
URL: http://sofieb.blogg.se/
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Vart kan man få se dem fina bilderna på dig u din nya klänning? Kram

2008-12-16 @ 21:49:49
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0