Längesen jag skrev jue

Oj då, har inte skrivit här på ett tag har varit så mycket mad kompis och så. Och i Fredags tog jag bussen upp till Örebro. Skulle ju träffa mormor och hennes ''gubbe'' Kent. Så dom hämta mig på bussstationen sen så åkte vi till mc.Donalds. Sen typ gick vi in i nån affär sen så åkte vi hem. Sen på Lördan åkte vi in till stan och kollade i affärer och tog en fika. Sen när vi kom hem typ satt jag vid datan o så sen så på kvällen spela vi kort. Och jag börjar undra hut gammal mormor och hennes ''gubbe'' Kent är. Haha, jag skratta så mkt den kvällen. Sen på Söndag tror jag det var så kolla jag på MamaMia sen så åkta vi in till Örebro för att jag skulle ta bussen hem. När jag kom till Götene så var jag med Albin och Slobodan i typ en helv timme elle nåt. Och idag har det inte hänt så mkt. Ska snart åka in till Skövde med mamma och Marie. Får la se om jag hittar något. Har ju 460 och handla för... Inte för att det är så mycke men ändå. Lite är det iaf....
Men ni får ha det bäst



Sen så typ häromdan åkta jag, Emma och Jenny till Smedjan för att äta julbord med Linus sponsorer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0